ویژگی های سینی کابل pvc

ویژگی های سینی کابل pvc

یکی از تجهیزاتی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد سینی کابل pvc است. این قطعه به دلیل ماندگاری زیادی که دارد از لحاظ اقتصادی بسیار مورد توجه قرار دارد. بر همین اساس اکثریت کسانی که در شغل های مرتبط با سینی کابل مشغول به فعالیت می باشند بر روی این نوع تاکید دارند.

ویژگی های منحصر به فرد آن موجب شده است که به هیچ عنوان نتوان آن را نادیده گرفت. یکی از مهمترین ویژگی های آن در فرمولاسیون و موادی است که در آن به کار رفته است. این مواد به دلیل خواصی که دارد مانع اشتغال شده و در برابر آتش سوزی ها و حرارت های خیلی بالا مقاوم هستند و از این لحاظ در میان سایر انواع مشابه به عنوان جنس نسوز و غیر قابل اشتغال از آن یاد می شود.

ویژگی های سینی کابل pvc

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد مربوط به محصولات تولیدی کارخانه ها و مواد شیمیایی به کار رفته در تولید آن است.مواد شیمیایی قادر خواهند بود بر روی برخی تجهیزات اثر منفی گذاشته و آنها را دچار فرسودگی کند. سینی کابل های پی وی سی با توجه به نوع مواد به کار رفته در آنها از میزان مقاومت خیلی بالایی برخوردار هستند. البته در هر صورت رعایت نکات ایمنی هنگام نصب آن ضروری است و عدم توجه کافی می تواند خطرات جدی را به همراه داشته باشد.

نردبان کابل یکی دیگر از تجهیزاتی می باشد که در سیم کشی برق و تاسیسات برقی ساختمان ها استفاده میشود.

اهمیت سینی کابل در کارخانجات صنعتی

یکی از تجهیزاتی که در بیشتر کارخانه های نصب می شود همین سینی کابل است. اگر ما جنس مناسب را در محل نصب نکنیم، به مرور باعث می شود که خورندگی در آن ایجاد شده و از بین برود؛ اما جنس pvc به دلیل خصوصیات فوق العاده ای که دارد قادر خواهد بود در برابر مواد شیمیایی و واکنش های منفی وضعیت خود را حفظ نموده و دچار خرابی و آسیب نشود.

حتما مطالعه کنید
بهترین سینی کابل استاندارد و کاربرد آن

از دیگر ویژگی های آن می توان به سازگاری بسیار زیاد با محیط زیست اشاره کرد. این محصول از نظر فیزیکی می توان آن را به طور کامل بازیافت نمود و هیچ گونه آسیبی به چرخه بازیافت وارد نمی کند. همچنین در پروسه ساخت به دلایل فنی از انرژی برق استفاده خیلی کمتری به نسبت سایر انواع خواهد شد و این امر توجه تولید کنندگان را معطوف به خود ساخته است.

سینی کابل پی وی سی در چه مناطقی قابلیت نصب دارند

سینی کابل pvc به دلیل خصوصیات ویژه ای که دارند استفاده های متنوعی از آنها می شود و در مکان های بسیاری به کار برده خواهند شد. پروژه های عمرانی و صنعتی و البته کلیه مکان های تجاری از این نوع استفاده می کنند. جنس به کار رفته در سینی کابل های پی وی سی بیشتر متخصصان امر را مجاب کرده است که در محیط هایی که دارای رطوبت زیادی هستند مانند تاسیسات دریایی و بنادر و ایستگاه های تصفیه آب و استخر ها و هرگونه مکانی که اولویت آنها با آب می باشد، از آن استفاده کنند.

از جمله مکان های دیگری که قابلیت این مدل از سینی کابل در میزان بالایی قرار دارد مراکز صنعتی هستند. در کارخانه هایی که به تولید مواد شیمیایی مشغول هستند جز استفاده کنندگان به شمار می روند. همچنین صنعت کاغذ سازی و کارخانه های فرآوری مواد غذایی هم در این دسته قرار می گیرند.

یکی دیگر از مراکزی که در صف استفاده کنندگان قرار دارد محیط های تجاری هستند. محیط هایی مانند پارکینگ های بزرگ، پاساژها، مراکز خرید و فروش و نیز محیط هایی که برای ذخیره سازی کالا ها تعبیه شده اند جز این نوع زیاد یافت می شود. یکی از کاربردهای بسیار مهم این مدل از سینی کابل قابلیت نصب در کلیه محیط های بیرونی و داخلی است. به این صورت که به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و اشعه ماوراء بنفش میزان محبوبیت و مقبولیت آن تا حدود خیلی زیادی افزایش یافته است.

حتما مطالعه کنید
سینی کابل گالوانیزه

نصب سینی کابل پی وی سی به چه صورت است

سینی کابل pvc از جمله تجهیزاتی است که نصب آن به سهولت قابل انجام است و نیازی به امکانت خیی تخصصی ندارد. شاید یکی از مهمترین مواردی که برای استفاده کنندگان پیش آید چگونگی نصب وسایلی است که خریداری می کنند و نیم نگاهی به نحوه نصب آن داشته باشند. این محصول به دلیل وزن کمتری که نسبت به سایر انواع مشابه دارد به راحتی می توان آن را حمل کرد و جا به جا نمود. بر همین اساس این موضوع موجب می شود که انتقال این سینی کابل ها به راحتی امکان پذیر باشد و نحوه نصب آنها نیز به تبع ساده تر شده و در روند کار تسریع ایجاد شود.

یکی از مسائلی که در انتخاب سینی کابل همواره مطرح بوده است، میزان پایین استهلاک و نگهداری از آنها می باشد. زمانی که کابل های درون سینی دچار مشکل می شوند باید بتوان در کمترین زمان به آنها دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل سبکی پی وی سی این امکان را برای دسترسی در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می آورد. البته تعویض سینی کابل pvc به دلیل وزن کم و سهولت در نصب به راحتی امکان پذیر می باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد لوله فولادی برق لطفا این مقاله را مطالعه بفرمایید.

اهمیت رسانا بودن آن

یکی از ویژگی های بسیار مهم سینی کابل pvc نارسانا بودن آن است. جریان برق در بیشتر سازمان ها و شرکت ها به عنوان یک امر حیاتی و غیر قابل اجتناب محسوب می شود. بر همین اساس گریز از آن غیر ممکن می باشد. در کنار استفاده از جریان الکتریسیته باید به خطرات آن نیز توجه داشت و از امکانات مناسب برای کاهش خطرات احتمالی کمک گرفت.

حتما مطالعه کنید
تفاوت سینی کابل با نردبان کابل

این مدل از سینی کابل به دلیل بهره بردن از متریال پلیمری خطرات انتقال برق را در صفر قرار داده است و هیچگونه جریانی را از خود عبور نمی دهد. این مهم زمانی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد که در سیم کشی خدشه ای وارد شده باشد و یکی از کابل ها با سینی در محل آسیب دیدگی تماس پیدا کند. در این صورت هر کدام از انواع آن به غیر از نوع pvc جریان برق را انتقال می دهد؛ اما در این مدل هیچگونه اتفاقی نخواهد افتاد و با خیال راحت می توان عملیات تعمیر را به انجام رساند.

شرکت سینی کابل آریا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سینی کابل pvc به شمار می رود و مشتریان گرامی می توانند برای انتخاب و خرید از این شرکت به شماره تماس و آدرس های اعلام شده مراجعه نمایند و جنس مورد نظر خود را سفارش دهند.

پیشنهاد ما به شما

سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه

مزایای استفاده از سینی کابل گالوانیزه در سیستم‌های کابل‌کشی سینی‌ کابل گالوانیزه از جمله اجزای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش